Monday, December 12, 2005

bildli 2 vo 2

also afange tüend mir gad mit eim, wo ich scho vill zlang kenn.. sin name isch elvis, und das stimmt würkli:-)



Denn hetet mir do 2 hübschi fraue, natürlich vo üsem Sandro umgeh...:-)
beidi hend letzt johr di technisch BMS gmacht, Carina (links) isch di 2te Frau bi mir i de klass gsi und mir hend mängi nacht zämä durezecht.. leider isch sie jetzt in züri... sie i de mitti isch Eliane, sie isch vo de parallelklass gsi und jetzt i de passarellewieder i de parallel..
De Dinesh und Marina sind zämä ufgwachse(het mo mir gseit). De Dinesh(hoff hans richtig gschriebe:-)) spielt handball inere handballmanschaft, wos vill hübschi männer het, aber im moment chli seich zämäspielet(glaub chömed zvill hübschi fraue amel go match luege:-)) und marina isch au mit mir jetzt i de passarelle klass, sie isch model(erfolgrich), intelligent und solo.. nimme gern telefonnumere entgege:-)

do hetet mir noml 3 so hübschi herre.. vo links noch rechts(studiere, wo links, wo rechts.. nöd dass ichs no verwechsle, gell raph:-)) also, de ganz links mit em mega strubel-krause-kopf isch de Mister Wenk.. also eigentlich Christian, aber das isch nebetsach.. er isch au en vertretter vo dere handballmanschaft und tuet fürs lebe gern jasse(wie ich:-)) die mitte isch s 2te geburi chind vom tag gsi... er isch mit mir jetzt i de klass und het genau a dem berüchtigte sa obet burtseltag ka.. und denn de chli, wo sich gern gross macht(gsehnd ihr, das gseht mo sogar uf em photo) er isch au i de klass, en mega schatz wo aber au chli zank-potential het.. er glaubt mir nämlich i de mathe nie was, obwohl ich ab und zue mol recht han...

Denn de vorderst wär de cedi, au klassekammerad und seinzig wo ich zu ehm chan sege, en u glatte chaib, wo immer was lauft, wenn er ume isch... überigens danke für dini brunch iladig, die nimm ich gern a:-)
Sie hinder ihm isch anna, kenn ich sit 2 te klass und isch jetzt in genf... noml merci vill mol für de chueche, glob er het alne gschmöckt:-)

und denn hetet mir denn do no so 3 pc freaks.. also mä erkennts fast nöd, aber ihr möget eu sicher a sie erinnere.. sie sind unverkennbar.. im graue pulli isch de sevi, pc-freak, raucher(isch u froh gsi, wos denn mol no anderi raucher geh het, am afang isch er ganz allei gsi) und en mega schatz(merci noml fürs helfe poste und sfahre, sust hets kai wyy und pasta geh a dem obe:-)) er im blaue isch de marcus, au pc-freak und au en mega schatz.. sie 2 wohnet 300m vo mir weg und hocke u vill bi dene.. und zu letzt no de johannes, au i de klass mit mir und kennt die vo früehner her...
So, do wär de teil vo de alte bms.. links, Herr Havanna-Club-Cola und Martini-Mango-Saft-oder-so ma und rechts Herr Chrusel-Mann-Wo-aus-dem-dschungel-kam Mensch... beidi echti partygänger nu isch de lustigist teil vom obe scho verbi gsi, wos cho sind.. aber isch glich schön gsi, dass cho sind.. merci:-)
Salome die schöne...:-) macht do aber gad ächli ä schnorre.. Sie kenn ich scho am lengste, sie 16 johr.. und immerno kontakt.. vor allem wenns um de usgang got...:-) Mir hend denn am spötere obet gad mol chli üsi gemeinsame erlebnis müese demonstriere, was mich doch glatt zum brüele brocht het(vor lache natürlich!!):-)

Do hetet mir no De Roman und Simon.. mit ihm han ich bms vorbereitig gmacht vor zimli genau 3 johr.. und do sie 2 immer chli am openair sind, gern ad olma, offa gönd und ich mit em Herr Smania guet chan chli schönrele, het sichs so ergeh, dass ich sie 2 uu guet mag...
De Roger isch cho und het gmeint, er seg de ältist, aber nüt isch gsi demit:-)(jetzt han ich gad chli übertriebe:-)) Au ihn kenn ich no vo mine wiler zite... mit ihm go squashe isch immer läss, au wenns muskelkater chönt geh.. ou jo und er het mfall ä riesigi wohnig.. also ich weiss, wo ich mini nöchst party mach.. döt möget denn 30 lüt ohni problem ine(gell roger, schön frech, gseh jo dwohnig am fritig serst mol...:-))

0 Comments:

Post a Comment

<< Home