Tuesday, December 13, 2005

essen und abstimmen

Jo also, zesse hets jo denn au mol geh... die beide chöchine (eigentlich hetets zvierte sölle choche, aber die beide herre(ussert de bimbo natürlich:-)) hend sich zimlich gli verdruckt ka..., zumindest ischs mir so vorcho, irrtümer vorbehalte) als uf jede fall hend fantastisch kochet.. mit 2 verschiedene sauce und eifach mega guet... a dere stell noml meeega recht total herzliche dank a eu 2...:-) ohni eu wär party nu halb so guet bewertet worde... (ou jo, ä abstimmigstabelle chönt ich au no mache:-))



also was do güebt hend, weiss ich au nöd, aber de zhinterst mit em havanna-club liebli mit ihm gang ich über wiehnachte chli go reise.. mol luege, wie das use chunt:-)




































de cedi macht sich uf abstimmig parat:-)
















Unterdesse isch de sevi am di blau fee prepariere.. mmh.. die isch denn fein..:-) aber si chan eim recht de rest geh :-)



So und nun chunt de cedi zu de abstimmig... das ganze het ä chlini vorgschicht: s Salo het s los vo de chrankeschwöster zoge.. und uf weiss au nöd wieso sinds uf d idee cho, sie müesi au beschriftet werde.. de cedi und co hend sich weder ufs motiv no uf de ort chöne einige, do isch es zur abstimmig cho
D abstimmig, wo durchus demokratisch zue und her gange isch, isch eidütig so usgange.. es grosses würmli-spermium(so wör ich die kreatur uf jede fall beschriebe) und als ort die Po-Backe.. leider ischs denn de ganz obe nöd zu dere aktion cho.. us was für gründ müend ihr di beteiligt selber froge:-)


















Und wo mir denn gad so am abstimme gsi sind, han ich au no was wölle wüsse.. de cedi het mit mir a dem besagte samtig i de schuel gstiete, und het behauptet, dass die stülpe, wo vo allne nicht-manipulierte stimmberechtigte au als stülpe anerkannt worde isch, sicher kein händschä isch.. aber de wahl usgang isch knapp gsi, was bewiest, wie beiflussbar di hüttig wählerschft doch au isch:-)

2 Comments:

Blogger Severin said...

das wonich uf dem foti mahce isch denn ürigens nöd die BLAU fee, soder die GRUEN!!!

mfall

5:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

hm, also wenn ich die fläsche vor mir gnau betrachte, denk ich, sie isch eher türkis:-) das müend mir gad mol bime drink usdiskutiere:-))

7:26 AM  

Post a Comment

<< Home