Tuesday, January 03, 2006

holland during X-mas





also, ich und de rodi hend üs für die wiehnachte vom traditionelle wiehnachte trennt und sind uf wanderschafft. und zwor ischs für 4 täg noch utrecht, holland gange.. mit nachtzug und rucksack:-)
hm, eigentlich chan ich zu dere ganze reis nu sege.. es isch hammer gsi, voll glatt, erlebnisrich und au i begleitig vo guete gspröch.. was wöt mo no meh?:-)






das bild isch hammer, leider chli chlii, aber han kei lust zum noml alles verändere und ummodle.. mini geduld mit dem pc isch jetz denn dune.. aber wenn ä frau interesse het ufe vergrösserig: bitte melden:-)







das bild zeigt, dass mir eis nöd erreicht hend:
mir hend nie gstriete... :-)
wer hätte das gedacht???

:-)








insiderfoto vom rodi und mir...
unerklärbar:-)


motto vo 4 täg holland;-)

nei, nöd ganz, aber motto vo m 25. dezember 2005:-)

s geilste isch gsi, dass mir super wetter ka hend, am 25igste hend mir 12 grad und blaue himmel ka... und es isch eifach herrlich gsi... look at the picture, and you`ll see, we`d enjoyed:-)




























de rodi het sölle strippe.. isch leider nöd witer cho:-)











das wär üsen wiehnachtsobet.. 24, dezember 2005: motto: lache, lache, flash, lache, lache, flash... echt guet gsi... :-)
(lustigsti wiehnachte since ever, oder so:-))






















stadt hend mir natürlich au aglueget.. mega härzig und voll alt mit vill ziegelstei.. wör ich jedem empfehle


















das heisst es parkhus wo springweg heisst und ä verschwummni andrea, wo weg-springt








isch jo logisch, got mo mitme ma uf reise, lueget er wieder de autos no.. aber es het echt mega vill alti-meh-oder-weniger-guet-erhalteni-prachtexemplar gha...:-)




das chline maitli het de rodi eifach nöd wölle drue lo.. erst wo ich waffe namens kamera zuckt han, het sie sich erweiche lo.. :-)
















das bild isch vorallem für architekturlüt spannend... e glasscheibe wos en ziegelstei drin gmecht hend.. und das im erste stock und nöd öppe es gschäft sondern ä wohnig:-)




also öppis vom geilste han ich d sproch gfunde.. mir hend jenes lustigi usdrück gfunde und zum lese chan mer zimlich alles versto... das isch echt glatt.. und mir hend au jenes usdrück gfunde, wo die schriebet, so wie mirs im schwitzerdütsche ussprechet.. zb. wär als paradebispiel: kwartier, das schriebet die würkli so und meinet s "quartier" scho geil:-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home