Sunday, January 08, 2006

walzer und champagner am silvester

Am Silvester hend mir gmacht, was mir fast s ganz johr machet.. mir sind go fürle in wald

nocheme feine fondue hend mir de marsch in uniwald gwogt, bepackt mit vill holz, wo die 4 herre ganz brav trait hend






















und denn isch es zwölfi gsi.. countdown hend mir brav i zellt und wells in Oesterreich so bruch isch, noch de neujahrswünsch und em küssli en walzer ufzfüere, hend mir das gad au gwüsst...
am meiste freud het nämli de sevi ka.. het er mir doch gad a sebem obet verzellt, walzer seg seinzige, was er no tanze chöng... und die wo mich kenned, wüsset au, woruf das das denn usegloffe isch..:-)
Sogar ganz privati musik hend mir ka, de chrigl isch mit de schnöregiege denebet gstande und het en walzer trälleret.. chrigl, bisch nöchstjohr wieder igstellt als privatmusiker:-)














Merci Sevi, het echt spass gmacht, hesch es super gmacht und blaui zeche han ich au nöd übercho:-)












snatel het natürlich nöd dörfe fehle... uf welli art au immer:-)

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

wieso sind die huere bildli so chli? gseh fasch nünd:) ... vielicht au besser so. hehe

5:36 PM  
Blogger chrigl said...

Souverän s'Gsicht halbiert :-)
Nögschjohr chani dä Walzer denn Perfekt! (zum Glück hani d'Schorregiege däbie gha, denn hani nöd müesse tanze...)

10:16 PM  
Blogger tomitomchen said...

mini zeche sind alles in allem, schön addiert genau... 12, 5 cm lang... mfall.. und 12,5 isch grösser null, also existent

:-)

9:44 AM  
Blogger tomitomchen said...

jo mein lieber, mä gseht dass du dim name "chaos" alli achtig traisch. bim versuech ä eifachi physikalischi formle ufzeige, mit em kompliment, dass ich in sache zeche längi UND breiti i de negative wert han, hesch du wohl vergesse, dass minus und minus wieder plus gänd...
jawohl:-)

12:25 PM  

Post a Comment

<< Home